+380 67 826 62 92

Що таке сервісний дизайн? Service Design — це діяльність з планування та організації ресурсів бізнесу (людей, продуктів і процесів) з метою безпосереднього поліпшення досвіду співробітника і кінцевого користувача і непрямої взаємодії з клієнтом. Сьогодні тренд Service Design набуває все більшої популярності. В Україні він давно застосовується в ритейлі, фінансових галузях. Це те, що визначає тривалість життя продуктів в умовах сучасного ринку.

На цьому курсі Вас чекає 22+2 заняття, протягом яких ви отримаєте технологію створення успішного сервісу:

  • створення та перевірка гіпотез;
  • розробка посадових інструкцій;
  • розробка регламентів якості обслуговування.

Успішний сервіс грунтується на генерації крутих ідей, тому програма передбачає співпрацю в парах та групах. Кожне заняття буде закріплено на практиці. Під час курсу Ви будете працювати з реальним проєктом. Додаткові 2 заняття призначені для проведення повноцінних воркшопів.

Для кого цей курс?

Для підприємців, які хочуть покращити свій бізнес та заробити більше грошей. Для дизайнерів, які прагнуть здобути або розвинути навички проєктування сервісу. Для бізнес аналітиків та маркетологів

Бізнес круто функціонує, час виходити на новий рівень. А як це зробити? Які питання поставити клієнту, щоб отримати чесну та якісну відповідь? Як повязані години прибирання приміщення з кількістю чеків за день? Давайте з'ясуємо разом!

*Для проходження курсу потрібно: Заповнити вступну анкету та дати відповідь на питання: "Що на вашу думку необхідно, щоб сервіс був успішний?", а також пройти 10-хвилине інтерв'ю.


Додаткова інформація

Навчальний план

1
Вступ
2
Ворĸшоп з Design Thinking
3
Методи і типи досліджень. Підготовче дослідження
4
Польові дослідження
5
Обговорення проеĸтних завдань
6
Інтерв‘ю: теорія та підготовĸа
7
Інтерв‘ю відповідальних осіб
8
Постановĸа цілей, сервісні метриĸи та КРІ
9
Клієнтсьĸі інтерв‘ю
10
Дизайн-спринт
11
Планування та пріоритезація
12
Клієнтсьĸа персона, ĸарта емпатії, ціннісна пропозиція
13
Бізнес-моделювання
14
Моделювання бізнес-процесів (BPMN)
15
Карти ĸлієнтсьĸого шляху
16
Аналітиĸа в сервісному дизайні
17
Методологія Jobs to be done
18
Розробĸа сервісного блюпринта (деĸільĸа занять)
19
Принципи та методи генерації ідей
20
Основи марĸетингу
21
Прототипування ĸористувацьĸого оточення
22
Ворĸшопи та фасилітація
23
Впровадження та супровід

Рекомендована базова підготовка

Вимоги до вступу від кандидатів:

  • підприємці та дизайнери
  • теоритичні знання або практичні навички створення продукту: запуск проекту, дизайн сайту, надання послуги
  • люди які працюють з бізнесом
  • UX/UI дизайнери,випускники LITS з червоними дипломами
  • знання англійської B1 +
  • бізнес аналітики з досвідом
  • маркетинг відділ з досвідом

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
Дмитро Козицький
Викладач курсу Service Design. Дизайн-фірма "Ітерація". Co-founder Дізнатись більше