Що таке сервісний дизайн? Service Design — це діяльність з планування та організації ресурсів бізнесу (людей, продуктів і процесів) з метою безпосереднього поліпшення досвіду співробітника і кінцевого користувача і непрямої взаємодії з клієнтом. Сьогодні тренд Service Design набуває все більшої популярності. В Україні він давно застосовується в ритейлі, фінансових галузях. Це те, що визначає тривалість життя продуктів в умовах сучасного ринку.
На цьому курсі Вас чекає 22+2 заняття, протягом яких ви отримаєте технологію створення успішного сервісу:
- створення та перевірка гіпотез;
- розробка посадових інструкцій;
- розробка регламентів якості обслуговування.
Успішний сервіс грунтується на генерації крутих ідей, тому програма передбачає співпрацю в парах та групах. Кожне заняття буде закріплено на практиці. Під час курсу Ви будете працювати з реальним проєктом. Додаткові 2 заняття призначені для проведення повноцінних воркшопів.
Для кого цей курс?
Для підприємців, які хочуть покращити свій бізнес та заробити більше грошей. Для дизайнерів, які прагнуть здобути або розвинути навички проєктування сервісу. Для бізнес аналітиків та маркетологів
Бізнес круто функціонує, час виходити на новий рівень. А як це зробити? Які питання поставити клієнту, щоб отримати чесну та якісну відповідь? Як повязані години прибирання приміщення з кількістю чеків за день? Давайте з'ясуємо разом!
*Для проходження курсу потрібно: Заповнити вступну анкету та дати відповідь на питання: "Що на вашу думку необхідно, щоб сервіс був успішний?", а також пройти 10-хвилине інтерв'ю.