+380 67 826 62 92

Це курс для тих, хто планує для себе кар’єру Tech чи Team Lead, або іншу спеціальність, де треба не тільки писати код, але й багато спілкуватись, вести перемовини, знаходити спільну мову з іншими, організовувати і підтримувати високопродуктивні команди!

Наш слоган «From a nerd for nerds with love!» Це насамперед про те, що курс буде інтенсивним і вимагатиме вашої максимальної включеності та уваги. Ми будемо здобувати нові знання, знайомитись з різними концептами і моделями, але будемо вас закликати не просто класти всю цю інформацію на поличку до інших знань, а переосмислювати, робити ці знання своїми, комбінувати різні моделі і створювати свої.

У нашого кусу є одночасно 2 великі задачі:

  1. Сформувати у вас загальну систему і бачення того, що в народі називають soft skills.
  2. Сформувати у вас цілу майстерню інструментів, якими ви одразу зможете доречно і усвідомлено користуватись у своїх щоденних завданнях, а також зможете бачити чого б вам іще в ту майстерню вартувало докупити.

Для кого цей курс?

  • Діючих Tech чи Team Lead
  • Техспеціалістів Senior та Middle рівнів, які бачать для себе подальший розвиток у якості ліда або на інших управлінських позиціях.

Формат курсу: змішаний (офлайн/онлайн).

Курс передбачає 9 LIVE лекцій в онлайн форматі, а також 2 дні практики (всередині і на завершення курсу) в офлайн. Окрім того, ми запропонуємо вам формат роботи у групах-трійках додатково до основного навчання, де ви зустрічатиметесь у зручний для вас час для обговорень і практичного опрацювання матеріалу, який ми будемо проходити. Також ви отримуватимете домашні завдання від тренера, які можна буде виконувати як окремо, так і в трійках.

Базова підготовка.

Курс передбачає високу інформаційну насиченість, тож головна підготовка перед курсом – це відповісти собі на запитання чи готові ви брати активну участь у навчанні та наполегливо працювати. Перед відбором на курс, учасник проходитиме анкетування, в якому детальніше ознайомиться з усіма умовами проходження курсу.

Умови отримання сертифікації.

Аби результативно завершити навчання на курсі та отримати сертифікат, студент повинен відвідати усі заняття (або відробити, за потреби – правила узгодимо груповим рішенням на 1-му занятті), а також презентувати у фіналі курсу проєкт у складі групи-трійки.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Вступ до курсу. Погляд на інструменти з точки зору потреб системи
  • Представлення тренера. Знайомство групи.
  • Контракт на курс. Розробка правил групи.
  • Вертикальні теорії розвитку. Спіральна динаміка. Розуміння своєї системи для правильного вибору інструментів.
2
Клієнтський сервіс
  • Чи завжди у бізнесі потрібен клієнтський сервіс? Базові бізнес стратегії.
  • Управління очікуваннями клієнта.
  • Сікрет сервіс.
  • Дефекти сервісу і їх компенсація.
  • Сервіс стандарти.
3
Ефективна комунікація
  • Модель 4 вуха.
  • Аналіз транзакцій.
  • Ненасильницька комунікація.
4
Емоційна грамотність
  • Емоції і почуття. Емоції і час. «Несправжні» емоції.
  • Шкала емоційного усвідомлення.
  • Автоматичні поведінки і ігри сили. Драматичний трикутник Карпмана.
  • Ефективна взаємодія – 8 потреб в стосунках по Ерскіну.
5
Робота з командою
  • Структура і динаміка груп. Модель розвитку і регресу команд.
  • Моделі для Team Health Check.
  • Психологічна безпека – як основа здорової команди.
  • Робочі стилі – як знайти підхід до інших.
  • Особливості функціонування команд в форматі WFH.
6
ДЕНЬ офлайн практики
  • Фасилітація «Розробка сервіс-стандартів».
  • Розбір відео-кейсів (комунікація, емоційна грамотність).
  • Дизайн «складних» розмов. Кейси по фідбеку.
7
Основи фасилітації
  • Особливості процесу групового прийняття рішень: конвергенція, дивергенція і срач. Роль фасилітатора.
  • Метод сфокусованої бесіди.
  • Дизайн зустрічей. Техніки.
  • Як спланувати і провести хороше ретро?
  • Розбір складних кейсів.
8
Ситуаційне лідерство. Цілі. Фідбек
  • Ситуаційне лідерство і ТА.
  • Цілі і потік.
  • Цілі і контракт.
  • Коучингові методи в управлінні.
  • Інструменти фідбеку.
  • Квадрат цінності і розвитку.
9
Мотивація
  • Еволюція теорій мотивацій і нові тренди – мотивація 3.0.
  • 2-факторна теорія мотивації Герцберга.
  • Мотивація в ТА.
10
Вигорання
  • Що таке вигорання? Рівні вигорання.
  • Життєвий баланс в контексті вигорання.
  • Кризи смислу і вигорання. Внутрішній конфлікт.
  • Превентивні заходи.
  • Mindfulness практики.
11
День оффлайн практики + презентація проектів + сертифікація
  • Відстеження мотиваторів на відеокейсах.
  • Підбір стимулів, формування стратегії роботи з працівником по його карті мотиваторів.
  • Розбір кейсів учасників.
  • Презентація сертифікаційних робіт учасників. Сертифікація.

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
НАТАЛКА ГРИЦАК
Викладачка курсу Soft Skills. ELEKS. Head of Assessment Office Дізнатись більше