1
Strategy (+Define Your Strategy)
Що таке стратегія і як вона впливає на майбутнє Вашої компанії? Давайте розглянемо найпоширеніші стратегічні виклики, з якими стикаються компанії. Дізнайтеся про принципи ринку, обговоріть можливі стратегічні підходи та погляньте на реальні приклади.
2
Innovation
Що таке інновації та як вони впливають на зростання компанії? Давайте поглянемо на історію різних бізнесів, розберемося, чому великі компанії зазнають невдач, і дізнаємось, як не слідувати їхнім крокам та використовувати інновації для власного зростання.
3
Customer Journey
Що проходить Ваш потенційний клієнт, взаємодіючи з Вашою компанією? Розглянемо базовий, але найефективніший інструмент для вирішення бізнес-проблем та використання Ваших сильних сторін.
4
Win/Loss
Чому клієнта вдалось чи не вдалось переконати купувати Ваш товар чи послуги? Давайте навчимося робити правильний аналіз перемоги / поразки. Зрозумійте, які причини можуть бути, які канали можна використовувати, і отримайте кілька порад та підказок, як максимально використати цей аналіз.
5
Brand and Buyers Customer Centric Marketing.
Зміна ролі маркетингу та його сучасних особливостей в українській ІТ-галузі. Як побудувати успішний бренд в умовах високої конкуренції та інформаційного шуму? Чим відрізняються стратегічні інструменти маркетингу для бізнесу у сфері послуг? Відповіді на ці запитання Ви почуєте на цій лекції, а також історії успіху та невдач брендів.
6
Customer Decision Journey. Inbound and Outbound Marketing.
Сучасний цикл продажів - це тривалий шлях, який контролюється покупцем. Як взаємодіяти з потенційним покупцем на кожному етапі Customer Decision Journey, використовуючи маркетингові інструменти? Як вибрати між вхідним та вихідним підходом? Як створити обличчя бренду і для чого? Це теми другої лекції модуля з маркетингу.
7
Workshop
Marketing Workshop надає можливість зрозуміти і взяти на себе роль маркетолога в ІТ-бізнесі. Від теорії до практики - учасники перевірять свої навички у розробці позиціонування бренду та маркетингових стратегій на основі наданих профілів компанії.
8
Sales Process
Який взаємозв'язок між маркетингом та продажем? Чому процес продажу починається з корпоративної стратегії? Як побудувати ефективний процес продажу і, в той же час, з яких ролей повинна складатись ефективна команда відділу BizDev.
9
Lead Generation
Залучення нового потенційного клієнта насправді є найважчою стадією продажів. Як побудувати систему, щоб потенційні клієнти зацікавились Вашою компанією? Що таке конвеєр продажів і через які канали можна залучати нових клієнтів? Про це йдеться у лекції Lead Generation.
10
Customer Engagement
Лекція спрямована на те, щоб зрозуміти, хто такий Engagement Manager, які навички йому потрібні та чому він є невід’ємною частиною процесу продажу. Крім того, ми розглянемо типові питання на шляху розвитку компанії, обговоримо прогалини у співпраці Sales and Delivery, а також як їх уникнути, щоб підписати реалістичні договори та не робити збиткових проектів.
11
Pricing
Ви коли-небудь запитували себе, яка ціна прийнятна? Якщо так, і Ви ще не впевнені, давайте поговоримо про те, які підходи можна використовувати для ціноутворення, який саме для вас підійде, і розберемося, як ціноутворення впливає на Ваші фінансові показники КПЕ загалом.
12
PM & Sales
Як створити пропозицію, від якої замовник не зможе відмовитись і як зробити її вигіднішою для Вас? Це не утопія, а цілком можлива річ, якщо Ви добре розумієте, що очікує замовник, як це оцінювати і де знайти резерви для реалізації його побажань. Детальніше про вищезазначене Ви можете дізнатися на занятті "Engagement: Estimations".
13
Negotiations
Переговори - це своєрідне мистецтво. Як вийти з нестандартних ситуацій, задавати «незручні» запитання та змушувати клієнта купувати Ваші послуги. Ми поговоримо про техніку та підходи під час лекції про переговори.
14
Final Workshop
Заключний 3-годинний семінар має на меті закріпити знання на практиці. Під час семінару група має опрацювати всі етапи процесу поетапно, оцінити цільового клієнта, створити пропозицію та намагається її продати. Лектори намагатимуться відтворити ситуацію.