Модуль “Technical Management” містить наступні теми:
- Governance – організація виконання робіт із урахуванням інтересів ключових зацікавлених сторін, різні рівні бачення та планування та їх синхронізація між рівнями. Розглядаються типові підходи класичної водоспадної та гнучкої методології.
- Lifecycle Management and Agile Practices – вибір найбільш ефективних життєвих циклів виконання робіт із урахуванням зовнішніх потреб, масштабів кінцевих продуктів та інкрементів їх розвитку, а також наявних обмежень. Розглядаються приклади організації життєвого циклу із застосуванням гнучкої методології.
- Estimations and Earned Value Management – принципи та підходи до оцінки робіт, а також техніки контролю їх виконання з точки зору порівняння устаткування наявних ресурсів проти фактичного прогресу. Розглядаються типові труднощі та непорозуміння, а також шляхи їх вирішення.
- Risk Management – процес ідентифікації, аналізу, планування та контролю над ризиками. Систематизується теоретичний базис, а також розглядаються практичні техніки та підходи.
Модуль “Leadership” містить наступні теми:
- Team Building – принципи командоутворення, фази та основні складнощі на шляху побудови ефективної команди. Розглядаються практичні підходи до мінімізації негативних явищ в новоутворених командах, а також поради щодо зв’язку з іншими проектними практиками на різних етапах утворення команди.
- Negotiation – основи підготовки та проведення ефективних перемовин. Розглядаються типові стратегії, поради щодо їх вибору, техніки та інструментарій.
- Motivation – принципи ефективної мотивації в залежності від типу людини. Розглядаються теоретичні основи та практичні техніки та поради.
- No-Win Strategies – основи поведінки в ситуаціях, безболісний вихід з яких – неможливий. Розглядаються типові стратегій та поради щодо їх вибору залежно від зовнішніх обставин та контексту.
Модуль “Business Management” містить в собі наступні теми:
- Business Models and Structures – основи бізнес-взаємодії замовника та постачальника послуг. Розглядаються різні моделі такої взаємодії, розподіл ризиків та відповідальності, а також поради щодо вибору найбільш ефективної моделі залежно від потреб сторін, цілей та контексту.
- Customer Satisfaction – принципи оцінки задоволеності замовника та шляхів впливу на неї. Розглядаються практичні підходи до планування та оцінки задоволеності, а також типові помилки в роботі із задоволенням замовника.
- Business Acumen – роль проектного менеджера у розвитку бізнесу. Розглядаються шляхи розвитку та вплив керівника проекту на їх появу та втілення.