+380 67 826 62 92

Маркетинг - це не декоративна функція, а рушійна сила розвитку бізнесу, яка наповнює та популяризує бренд, а також генерує потенційні продажі. Надто часто маркетинг зводять лише до одного з класичних “P” - просування (promotion), забуваючи про його роль у формуванні продукту чи послуги. Без міцного стратегічного фундаменту та розуміння клієнта просування не дає результатів. Наскільки добре Ви знаєте свого клієнта і як до нього достукатися? Діджитал-канали - найбільш ефективні у сучасному світі, але чи всі ці канали підходять для просування Вашого продукту чи послуги? Чи правильно Ви обираєте і використовуєте маркетинг-інструменти?

На курсі Marketing for Professionals ми розглянемо стратегію та інструменти маркетингу не як “речі в собі”, а як засоби досягнення ключових цілей - впізнаваності бренду та лідогенерації. Досвідчені маркетологи-практики з ІТ-індустрії поділяться важливими для успіху принципами, інструментами, кейсами та висновками. Стратегія, бренд та лідогенерація, діджитал та офлайн, робота з клієнтським ринком та ринком праці. Мінімум теорії, практичні поради, “фішки” та власний досвід.

Почнемо з ролі та завдань сучасного маркетингу на прикладі IT-індустрії, тоді перейдемо до формування стратегії та бренду, персони покупця та контент-генерації, зрозуміємо, що таке корпоративний стиль і для чого він потрібен. Наступним блоком розглянемо діджитал-інструменти та як зробити їх ефективними: SEO, Google Analytics, Google Ads, ремаркетинг, SMM та email-маркетинг. Присвятимо час офлайн-маркетингу, а саме успішній роботі на конференціях.

Авторський курс Юлії Мусаковської, 15+ років у сфері маркетингу, комунікацій та розвитку бізнесу, з них 11+ років в ІТ. Курс призначений для маркетологів з досвідом від 2 років у ІТ-галузі, а також маркетологів зі сфери послуг, які прагнуть мати стратегічне бачення та підсилити свої вміння. Також курс буде корисним для фахівців зі сфери business development (продажі, engagement, account and product management) та інших, які цікавляться тематикою маркетингу.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Marketing Strategy. Brand.
  • - Основні задачі маркетингу та еволюція його ролі в ІТ.
  • - Складові успішної маркетингової стратегії.
  • - Як побудувати цінний бренд в умовах високої конкуренції та інформаційного шуму.
  • - Історії успіху та невдач відомих брендів.
2
Customer Decision Journey. Inbound& Outbound Lead Generation.
  • - Сучасний цикл продажу - плинний шлях, який контролює покупець.
  • - Комунікація з потенційним покупцем на кожному етапі Customer Decision Journey за допомогою маркетинг-інструментів.
  • - Особливості Outbound та Inbound підходів до генерації потенційних клієнтів.
  • - Побудова ефективної співпраці з Sales.
3
Workshop "Marketing Strategy Development"
    Можливість зрозуміти і випробувати себе у ролі маркетолога ІТ-бізнесу. Перехід від теорії до практики - учасники випробують свої навички у розробці бренд-позиціонування та маркетинг-стратегій на основі наданих профайлів компаній.
4
HR Marketing. Internal Communications.
    HR Marketing - що це, чи потрібен він компаніям і коли? Місце HR-маркетингу в екосистемі компанії, його роль у побудові бренду. HR-маркетинг здорової компанії. Внутрішні комунікації - запорука спокійного сну топ-менеджменту.
5
HR Marketing. PR.
    HR Marketing назовні. Як стати помітним, а головне - хорошим роботодавцем в очах інших, що для цього потрібно. Метрики ефективності HRM-зусиль. Зв'язок із зовнішнім світом: роль медіа у побудові репутації компанії.
6
HR Marketing Workshop
7
Web Analytics
  • Веб-аналітика. Що? Де? Коли? А також: як, чим і що з цим робити:
  • - Google Analytics та альтернативи.
  • - Налаштування системи аналітики.
  • - Збір та аналіз даних.
  • - Звіти та візуалізація даних.
  • 8
    SEO
  • Путівник по SEO для непочатківця:
  • - Підбір ключових слів
  • - Фактори ранжування
  • - Оптимізація сторінок та SEO-аудит
  • - Лінкбілдінг: внутрішній та зовнішній
  • - Інструменти та сервіси
  • - Вимірювання та відслідковування
  • - Матеріали для подальшого читання
  • 9
    SEO/Analytics Workshop
    10
    Content Generation.
      Для чого потрібен контент і як він повинен працювати для розвитку бізнесу. Що таке контент-стратегія і як побудувати власну. Хто ваша цільова аудиторія, як виглядає воронка продажів і чому розуміння цих речей є ключовим для ефективного контент-маркетингу.
    11
    Content Generation.
      Як побудувати систему для ефективного створення контенту (із залученням внутрішніх та зовнішніх ресурсів). Яка роль SEO і що необхідно враховувати при створенні контенту. Як ефективно поширювати контент. Які найважливіші метрики для визначення ефективності контент-маркетингу.
    12
    Copywriting Workshop
      Запланувати власну контент-кампанію (зрозуміти аудиторію та цілі, запланувати активності, продумати метрики)
    13
    PPC, Google Ads
      Google Ads як один з інструментів лідогенерації для продуктових і сервісних компаній. Як приводити на сайт цільовий трафік і ковертувати його у лідів. Детальніше розглянемо два найпопулярніші типи рекламних кампаній - пошукову і медійну.
  • Пошукова кампанія:
  • - Запуск і налаштування пошукової кампанії;
  • - Семантика і підбір ключових слів та “мінус слів”
  • - Аналіз даних і планування;
  • - Оптимізація кампанії і робота з ключовими показниами якості
  • 14
    Banner Ads, Remarketing
  • Медійна кампанія:
  • - Налаштування реклами у контекстно медійній мережі Google.
  • - Оцінка охоплення і ефективності.
  • - Як сегментувати і повертати користувачів на свій сайт.
  • 15
    PPC Workshop (3 год)
    16
    Email Campaigns
      Як змінився світ імейл-маркетингу після GDPR та чи залишилося в ньому місце для “холодних розсилок”? Як планувати імейл-кампанії та як пов”язати їх з іншими маркетинговими напрямками для кращого результату? А також: кому, що, як, як часто надсилати, і де полягає межа між кампанією та спамом? Відповіді на ці та багато інших запитань, практичні поради і корисні чеклісти - все це на нашому занятті, присвяченому Email Campaigns.
    17
    Email Campaigns
    18
    Email Workshop
    19
    SMM (LinkedIn)
  • LINKEDIN MARKETING SOLUTIONS - КЛЮЧОВІ ОРГАНІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ БІЗНЕСУ
  • - LinkedIn як соціальна платформа для бізнесу, його конкурентні переваги і відмінності."
  • - LinkedIn Business та Marketing Solutions: стислий огляд продуктів.
  • - Потенціал та функціональні можливості LinkedIn Pages: як оптимізувати опис бізнес-сторінки (статичний контент).
  • - Практичні поради та практики для тактичного ведення сторінки компанії (динамічний контент).
  • 20
    SMM (LinkedIn)
  • ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО РЕКЛАМУ В LINKEDIN
  • - Стислий огляд LinkedIn Campaign Manager’а: чим відрізняється від інших рекламних платформ та чому в нього варто інвестувати В2В.
  • - LinkedIn Campaign Manager starter pack: що необхідно підготувати для початку роботи.
  • - Цілі кампанії та типи реклам: огляд можливостей оновленого інтерфейсу Objective-Based Advertising.
  • - LinkedIn Lead Gen: чим особливий (і ефективний) цей формат рекламних кампаній.
  • - Як визначати оптимальну ставка і бюджет.
  • - Огляд основних вимоги до дизайну і контенту.
  • - Малопомітні можливості LinkedIn Campaign Manager’а: оновлена аналітика, matched audiences, професійна демографія.
  • 21
    SMM Workshop
      НАЛАШТУВАННЯ КАМПАНІЇ, ТАРГЕТУВАННЯ, БЮДЖЕТУВАННЯ ТА ПІДГОТОВКА КОНТЕНТУ *Для участі у воркшопі потрібні створена бізнес-сторінка компанії та активований рекламний кабінет у LinkedIn Campaign Manager (якщо у когось зі студентів ще нема створеного кабінету, то я можу виділити на це час у ході котроїсь із лекцій) - Створення драфту реальної кампанії (під індивідуальні потреби кожного) у своєму ж рекламному кабінеті на прикладі цілі Website Clicks. Будемо розбирати таргетування критерій за критерієм, покриємо кожну опцію налаштувань в кабінеті, застосуємо пройдені під час лекції основи бюджетування, навчимося створювати платні рекламні пости та додавати вже створені органічні. - Практика створення особливого типу кампанії - LinkedIn LeadGen, який базується на формі, що розробляється у самій платформі (без необхідності залучення зовнішніх ресурсів) - від налаштувань форми та розбору особливостей всіх полів до отримання так експорту лідів.

    Рекомендована базова підготовка

    Досвід від 2 років у ІТ-галузі (маркетинг, business development) або у сфері послуг.

    Знання англійської - intermediate і вище.

    Поширені запитання (FAQ)

    1
    Як зареєструватись на курс?
    На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
    2
    А що, як я не отримав лист-підтвердження?
    Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.

    ЮЛІЯ МУСАКОВСЬКА

    Авторка та викладачка курсу "Marketing for Professionals", Викладачка курсу "Business development"
    ЮРІЙ СТАХ
    Викладач курсу "Marketing for Professionals". ByteAnt. Head of Marketing Дізнатись більше
    ОМЕЛЯН КОРОЛЬ
    Викладач курсу "Marketing for Professionals". Waverley Software. Digital Marketing Manager Дізнатись більше
    ЛЕСЯ МАНДЗЕВИЧ
    Викладачка курсу "Marketing for Professionals". Luxoft. Employer Branding Manager Дізнатись більше
    ОЛЬГА ЖИДІК
    Викладачка курсу "Marketing for Professionals". ELEKS. Content Marketing Manager Дізнатись більше
    ЮЛІЯ КРИВАЛЬ
    Викладачка курсу "Marketing for Professionals". SoftServe. Senior Digital Operations Manager Дізнатись більше
    МАРІАННА КОБЗА (СМІЯН)
    Викладачка курсу "Marketing for Professionals". Marketechy. Сo-founder, Digital Marketing Strategist Дізнатись більше
    ПОЛІНА КАРПІНСЬКА
    Викладачка курсу Marketing for professional. PLVision. Marketologist Дізнатись більше