Маркетинг - це не декоративна функція, а рушійна сила розвитку бізнесу, яка наповнює та популяризує бренд, а також генерує потенційні продажі. Надто часто маркетинг зводять лише до одного з класичних “P” - просування (promotion), забуваючи про його роль у формуванні продукту чи послуги. Без міцного стратегічного фундаменту та розуміння клієнта просування не дає результатів. Наскільки добре Ви знаєте свого клієнта і як до нього достукатися? Діджитал-канали - найбільш ефективні у сучасному світі, але чи всі ці канали підходять для просування Вашого продукту чи послуги? Чи правильно Ви обираєте і використовуєте маркетинг-інструменти?
На курсі Marketing for Professionals ми розглянемо стратегію та інструменти маркетингу не як “речі в собі”, а як засоби досягнення ключових цілей - впізнаваності бренду та лідогенерації. Досвідчені маркетологи-практики з ІТ-індустрії поділяться важливими для успіху принципами, інструментами, кейсами та висновками. Стратегія, бренд та лідогенерація, діджитал та офлайн, робота з клієнтським ринком та ринком праці. Мінімум теорії, практичні поради, “фішки” та власний досвід.
Почнемо з ролі та завдань сучасного маркетингу на прикладі IT-індустрії, тоді перейдемо до формування стратегії та бренду, персони покупця та контент-генерації, зрозуміємо, що таке корпоративний стиль і для чого він потрібен. Наступним блоком розглянемо діджитал-інструменти та як зробити їх ефективними: SEO, Google Analytics, Google Ads, ремаркетинг, SMM та email-маркетинг. Присвятимо час офлайн-маркетингу, а саме успішній роботі на конференціях.
Курс призначений для маркетологів з досвідом від 2 років у ІТ-галузі, а також маркетологів зі сфери послуг, які прагнуть мати стратегічне бачення та підсилити свої вміння. Також курс буде корисним для фахівців зі сфери business development (продажі, engagement, account and product management) та інших, які цікавляться тематикою маркетингу.