+380 67 826 62 92

SMM-менеджер – це не той хто лиш ставить хештеги і смайлики. Це спеціаліст, що працює з бюджетуванням, аналітичними даними та купою низкою рекламного інструментарію. Курс SMM навчить вас використовувати соціальні мережі як зручну платформу для просування. Завдяки практиці в процесі навчання ви навчитесь виявляти та вирішувати проблеми бізнесу за допомогою соціальних мереж. Курс допоможе освоїти основи маркетингу в соц.мережах і просунути свої знання до змоги аналізувати цільову аудиторію, виявляти її потреби та формувати і налаштовувати індивідуальні стратегії просування, які потраплятимуть точно в «яблучко» вашої уадиторії.

Цей курс буде корисним як для початківців, так і для досвідчених спеціалістів, які хочуть освіжити свої знання та дізнатись про нові стратегії та методики. Як для маркетологів, так і для підприємців, які хочуть модернізувати просування свого бізнесу, відкрити для себе нові площини присутності власного бренду.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Визначення мети SMM. Вибір маркетингової моделі та побудова воронки
2
Комунікаційна стратегія. Точки диференціації. Офер. Контент план.
3
Створення крутого контенту (запросити спікера копірайтера + дизайнера)
4
Базові налаштування таргетованої реклами (на практиці запускаємо)
5
Налаштування Fb Pixel та Google Tag Manager
6
Медіапланування та масштабування рекламних кампаній
7
Аналітика
8
Робота з динамічним ремаркетингом

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
ОЛЕКСАНДР СУКАЧ
Автор та викладач курсу "Social Media Marketing". . Дізнатись більше
НАТАЛІЯ БАРБІР
Викладач курсу "Social Media Marketing". MUST. Brand-manager Дізнатись більше