+380 67 826 62 92

Протягом всієї історії ми намагаємось максимально поринути в інші, вигадані світи та ситуації, які були б цікавіші за реальність – театр, література, кіно, відео-ігри. Все це, за допомогою нашої фантазії, допомагало перенестись в інший час та іншу реальність.

Зараз наука дійшла до того, щоб візуально занурити нас в цю, іншу, реальність. VR-технології тільки набирають свою популярність. Вони розробляються та вдосконалюються і вже змінюють історію візуального сприйняття.

Ти також можеш увійти в історію творення віртуальної реальності. На курсі Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR" у тебе є можливість опанувати розробку і будувати свою віртуальну реальність.

Курс розрахований на дітей віком 12-14 років.

Навчання проводиться у середовищі розробки Unreal Engine 4. Завдяки своїй системі візуального скриптингу Blueprints і передовим функціям рендерінгу, UE4 є чудовим середовищем розробки, щоб дізнатися, як створювати VR додатки.

Ти дізнаєшся багато корисного про віртуальну реальність:

  • застосування віртуальної реальності набагато ширше за відео-ігри. VR також застосовується на підприємствах для навчання; у сфері освіти; у дослідженнях; в архітектурі та навіть у військовій сфері.
  • просунешся від шоломів VR та основ Blueprints в UE4 до створення VR додатку від першої особи з аватарами, які базуються на гравцях, підтримкою масштабу кімнати та вдосконаленою взаємодією контролера руху.
  • вивчиш методи візуалізації для VR, а також більшу частину теорії про те, як і чому працює VR.
  • розберемо такі поняття, як локомоція та симуляторна хвороба, які сильно відрізняються від традиційної розробки ігор.

Додаткова інформація

Навчальний план

  • Тиждень 0 - Введення курсу
  • Тиждень 1 - Термінологія та найкращі практики
  • Тиждень 2 - Налаштування навушників VR
  • Тиждень 3 - VR Toolkit
  • Тест 1
  • Тиждень 4 - Взаємодія трасування
  • Тиждень 5 - Телепортація
  • Тиждень 6 - інтерфейс користувача (UI)
  • Тиждень 7 - Символьна зворотна кінематика
  • Тест 2
  • Тиждень 8 - Взаємодія контролера руху
  • Тиждень 9 - Локомотив
  • Тиждень 10 - Оптимізація додатків VR 1/2
  • Тиждень 11 - Оптимізація додатків VR 2/2
  • Тиждень 12 – Очікування на майбутнє
  • Тест 3

Рекомендована базова підготовка

• Вам не потрібні попередні знання з програмування, тому що ми охопимо необхідні поняття.

• Якщо ви ніколи не використовували UE4, ця документація How To Guide з UE4 допоможе вам швидше переміщуватися у вікні перегляду та обробці об'єктів: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/HowTo/index.html

• Щоб прискорити роботу з Blueprints, виконайте Introduction to Blueprints з документації UE4: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Blueprints/GettingStarted/index.html

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
ТЕД РОМАНУС
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR. . Дізнатись більше
НІК УРС
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". . Дізнатись більше
ОЛЕКСІЙ ПОПОВ
Викладч курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". SoftServe. R&D Engineer Дізнатись більше
ВІТАЛІЙ ДАНИЛЮК
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". SoftServe. Intermediate R&D Engineer Дізнатись більше