+380 67 826 62 92

Протягом всієї історії ми намагаємось максимально поринути в інші, вигадані світи та ситуації, які були б цікавіші за реальність – театр, література, кіно, відео-ігри. Все це, за допомогою нашої фантазії, допомагало перенестись в інший час та іншу реальність.

Зараз наука дійшла до того, щоб візуально занурити нас в цю, іншу, реальність. VR-технології тільки набирають свою популярність. Вони розробляються та вдосконалюються і вже змінюють історію візуального сприйняття.

Ти також можеш увійти в історію творення віртуальної реальності. На курсі Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR" у тебе є можливість опанувати розробку і будувати свою віртуальну реальність.

Курс розрахований на дітей віком 12-14 років.

Навчання проводиться у середовищі розробки Unreal Engine 4. Завдяки своїй системі візуального скриптингу Blueprints і передовим функціям рендерінгу, UE4 є чудовим середовищем розробки, щоб дізнатися, як створювати VR додатки.

Ти дізнаєшся багато корисного про віртуальну реальність:

  • застосування віртуальної реальності набагато ширше за відео-ігри. VR також застосовується на підприємствах для навчання; у сфері освіти; у дослідженнях; в архітектурі та навіть у військовій сфері.
  • просунешся від шоломів VR та основ Blueprints в UE4 до створення VR додатку від першої особи з аватарами, які базуються на гравцях, підтримкою масштабу кімнати та вдосконаленою взаємодією контролера руху.
  • вивчиш методи візуалізації для VR, а також більшу частину теорії про те, як і чому працює VR.
  • розберемо такі поняття, як локомоція та симуляторна хвороба, які сильно відрізняються від традиційної розробки ігор.

Ціна вказана за один місяць навчання!

Додаткова інформація

Навчальний план

  • Тиждень 0 - Введення курсу
  • Тиждень 1 - Термінологія та найкращі практики
  • Тиждень 2 - Налаштування навушників VR
  • Тиждень 3 - VR Toolkit
  • Тест 1
  • Тиждень 4 - Взаємодія трасування
  • Тиждень 5 - Телепортація
  • Тиждень 6 - інтерфейс користувача (UI)
  • Тиждень 7 - Символьна зворотна кінематика
  • Тест 2
  • Тиждень 8 - Взаємодія контролера руху
  • Тиждень 9 - Локомотив
  • Тиждень 10 - Оптимізація додатків VR 1/2
  • Тиждень 11 - Оптимізація додатків VR 2/2
  • Тиждень 12 – Очікування на майбутнє
  • Тест 3

Рекомендована базова підготовка

• Вам не потрібні попередні знання з програмування, тому що ми охопимо необхідні поняття.

• Якщо ви ніколи не використовували UE4, ця документація How To Guide з UE4 допоможе вам швидше переміщуватися у вікні перегляду та обробці об'єктів: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/HowTo/index.html

• Щоб прискорити роботу з Blueprints, виконайте Introduction to Blueprints з документації UE4: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Blueprints/GettingStarted/index.html

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
ТЕД РОМАНУС
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR. SoftServe. Research engineer Дізнатись більше
НІК УРС
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". SoftServe. Research engineer technology designer Дізнатись більше
ОЛЕКСІЙ ПОПОВ
Викладч курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". SoftServe. R&D Engineer Дізнатись більше
ВІТАЛІЙ ДАНИЛЮК
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". SoftServe. Intermediate R&D Engineer Дізнатись більше
СЕМЕН ФРІШ
Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR". SoftServe. Interactive Practice Leader Дізнатись більше