+380 67 826 62 92

Науковий інженер зі ступенем магістра в галузі комп'ютерних наук та спеціалізації машинного навчання. Він зосереджений на застосуванні алгоритмів Computer Vision до додатків Augmented і Virtual Reality. З цією метою він розробляє власну реалізацію алгоритмів, а також використовує добре розроблені набори, такі як OpenCV або Vuforia. В межах своєї роботи він значною мірою покладається на такі двигуни, як Unity 3D та Unreal Engine, що використовують прискорення GPU на рівні шейдерів і глибокого навчання. Тед має солідний досвід з інформатики та машинного навчання з хорошими знаннями паралельного та графічного програмування, включаючи прискорення графічного процесора на мобільних пристроях. Технології: C / C ++, C #, Python, TensorFlow, CUDA, Unity 3D, Softreal Unreal Engine 1214 A 4 4 ENG 3107 2019 1 SLS

Викладач курсів

ТЕД РОМАНУС

Викладач курсу Створення віртуальної реальності "VR, XR, AR