+380 67 826 62 92

Стартап – це завжди ризик. А кожен наступний крок в розвитку стартапу – це завжди експеримент. На лекції «Customer Development. Як рости коли вас 2,5 чоловіки» Taras Talimonchuk – маркетолог стартапу Approval Studio Тарас поділиться досвідом розвитку продукту в Approval Studio.

Захід триватиме дві години і пройде у форматі лекції (40 хв) з перервою на подумати та воркшопом тривалістю 40 хв.
З цього заходу ти винесеш масу корисної інформації. Зокрема навчишся:
· планувати експеримент з пошуку цільової аудиторії
· “майнити” ліди для залучення на інтерв’ю (Linked Helper, PhantomBuster, Datanize, Hunter)
· автоматизовувати комунікації (Pipedrive, Reply.io, Leadfeeder, Albacross)
· генерувати пошуковий трафік який конвертить в тріал 10%
· проводити “custdev” інтерв’ю та закривати піддослідних на користування продуктом.

Якщо ти: маркетолог, власник пордуктового чи сервісного стартапу, малої компанії та шукаєте точки розвитку не маючи космічних бюджетів – ця лекція для тебе!

Про лектора:
Taras Talimonchuk - З 2009го року в діджитал маркетингу
- З 2014 го почав роботу на західні ринки в рамках консультаційних програм DigitalBee для українських ІТ-експортерів
- в 2017-2018 організовував тестування продуктових концепцій та вихід нових продуктів на ринки ЄС та Азії
- Протягом останнього року працював над залученням користувачів для SAAS продукту Approval Studio як Product Marketer


#Коли? 18 липня, о 19:00
#Де? LITS, вул. Сахарова 37
#Ціна: 250 грн.

РЕЄСТРУЙСЯ! Не забудь =)

Додаткова інформація

Навчальний план

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)