+380 67 826 62 92

Курс "People Management in IT" розроблений для технічних професіоналів, однак він не про код та його якість. Програма розроблена для тих, хто прагне стати лідером команди.Саме тому поряд з організацією роботи та внутрішніми процесами, у курсі поставлений акцент на розуміння важливості людського фактору у роботі. Адже, саме тому «дають збої» іноді навіть найвідлагодженіші процеси. Навчаючись на курсі, Ви зрозумієте специфіку формування команди та особливості роботи на кожному етапі, визначите свою командну роль поза функціональними обов’язками.

Зможете зробити свою комунікацію більш ефективною, зрозумієте, що драйвить вас та ваших колег, дізнаєтеся як передати та перейняти досвід і знання. А також попрацюєте над персональною ефективністю. Адже, ніякі процеси не допоможуть, доки кожен у команді не усвідомить, що таке ефективна комунікація і навіщо потрібен емоційний інтелект.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Вступ. Про управління і лідерство
  • Лідерство & менеджмент: у чому основна різниця
    • Підходи до управління людьми
    • Зони відповідальності менеджера у роботі з командою
  • SWOT аналіз - мої сильні і слабкі сторони як лідера
    • Авторитет керівника: на чому базується, як його формувати, що робити в критичних ситуаціях
2
Формування команди
  • Етапи формування команди
  • Життєвий цикл команди. Модель Такмана
  • Соціальні ролі та типи працівників
  • Робота з кейсами
3
Організація роботи
  • Постановка процесів і правил гри
  • Правила командної роботи: домовляємся про формати і відповідальність
  • Пріоритезація завдань та естімейти. Що впливає на подання нереалістичних естімейтів
  • Людський фактор: чому інструменти не працюють
4
Комунікація
  • Теорія комунікації: вербальна, невербальна; види командної комунікації; формати (мітинги, електронна комунікація, one to one ); трохи персонального: типи сприйняття інформації і різні підходи до її подачі
  • Як давати конструктивний фідбек. На кейсах. Рольова гра one to one meeting
  • Переговори
  • Конфлікти
5
Навчання в команді. Коучинг та менторінг
  • Модель професійної зрілості працівника
  • Менторинг і коучинг як поняття
  • Наставництво в команді
  • Застосування коучингу менеджером
6
Мотивація
  • Мотивація: з чого складається та як працює. Персональний підхід
    • Нематеріальна мотивація
    • Бюджетна і кризова мотивація
  • Як підвищити лояльність і залученість команди. Командоутворюючі заходи
7
Самоменеджмент керівника
  • Метапрограми як спосіб сприйняття інформації
  • Емоційне і професійне вигорання керівника та саморозвиток
  • Тайм-менеджмент. Практичні інструменти
  • Емоційний інтелект
  • Стресостійкість і ризик-менеджмент
8
Заключне заняття/ фідбеки, обмін думками та ідеями

Рекомендована базова підготовка

Досвід роботи у IT.

Англійська мова на рівні Intermediate.

Досвідчений користувач ПК.

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 675 24 50, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
АНДРІЙ СКУРАТОFF
Викладач курсів "People Management in IT" та "Комунікація як управлінський інструмент". Epam. Delivery manager Дізнатись більше
НАТАЛІЯ КУБА
Викладач курсу "People Management in IT". SoftServe. Training and Development Manager Дізнатись більше
ГАЛИНА МИРОНОВА
Викладач курсу "HR in IT. Essentials". EPAM. HR manager Дізнатись більше