Курс, на якому учасники навчаться розуміти основу зовнішнього образу своєї компанії, аналізувати потреби, планувати і втілювати події. Також цей курс навчить Вас вести внутрішню та зовнішню комунікацію зі своїми та потенційними працівниками, формувати ефективні повідомлення і вибудовувати сильний і цілеспрямований бренд роботодавця.

Програма спеціально розроблена з урахуванням специфіки ІТ-ринку для тих, хто хоче зробити ребрендинг чи взяти під контроль стихійний імідж компанії, а саме: для PR та маркетинг професіоналів компанії, HR та ректрутинг менеджерів, для тих, хто започатковує свій стартап та власників невеликих IT компаній.

Основна мета курсу – дати інструменти та пояснити механізми створення бренду, його підтримки, ефективної роботи на компанію та продемонструвати міцний взаємозв’язок з внутрішньою культурою та соціальними ініціативами.

Саме тому курс практично орієнтований, включає розбір прикладів та інструментів, роботу над кейсами та проектом, який доведеться захищати і, головне, дає розуміння розвитку бренду компанії роботодавця у реаліях сьогоднішнього ІТ-ринку та його влив на розвиток компанії і досягнення її стратегічних цілей.

Отож, на цьому курсі Ви навчитеся:

– Розуміти основу бренду роботодавця

– Розпізнавати свою цільову авдиторію та як з нею спілкуватися

– Оцінювати існуючий внутрішній і зовнішній образ компанії

– Створювати бюджети та планувати маркетингову діяльність

– Бачити взаємозв’язок між внутрішньою культурою, соціальною відповідальністю та брендом роботодавця

– Розповідати історії, які почують.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
1 МОДУЛЬ. BRAND ANALYSIS


  • 1.1 Основні поняття бренду:
    • Автентичність бренду, значення, прозорість.
    • Хто несе відповідальність за бренд компанії.
    • На чому базується бренд компанії:
      • цінності,
      • з чим компанія хоче асоціюватися,
      • до чого прагне (стратегічні цілі компанії).
    • Визначення бажаного образу компанії
  • 1.2 Інструменти та методи дослідження внутрішнього та зовнішнього образу компанії. Як виявити та усунути проблеми
    • інструменти дослідження внутрішнього та зовнішньго образу: ESAТ моніторинг, опитники
    • виокремлення основних позитивних та негативних повідомлень
    • Виявлення та ліквідація неефективних процесів та практик і формування нових; робота над практиками, процесами і традиціями
  • 1.3 Портрет цільової авдиторії PR в ІТ
    • Хто вони - наші працівники
    • Лояльність та активність працівників як показник цінності бренду
    • Корпоративна культура як відзеркалення ідеї бренду
  • 2.2 Специфіка PR для ІТ компаній
    • Огляд ІТ ринку
    • Зарплати, соцпакети
    • Чим конкурують в ІТ
2
2 МОДУЛЬ. COMMUNICATIONS MANAGEMENT


  • 2.1. Внутрішні комунікації
  • 2.2 Зовнішні комунікації
  • 2.3. Як формувати ефективні повідомлення на ринок працівника
    • - структура повідомлення
    • - способи фрмулювання
    • - практична робота
  • 2.4. Трансляція повідомлень: платформи, носії, медіа канали, SMM
    • - Платформи для розміщення і поширення інформації (онлайн і офлайн формати, включаючи сувенірку і події)
    • - Створення асоціації (повідомлення-компанія-бренд) базується на місії і цінностях
    • - Огляд ефективних інструментів для комунікації
    • - Аналітика ефективності комунікації: правила та інстументи
    • - Домашнє завдання
3
3 МОДУЛЬ. CORPORATE IDENTITY


  • - Brand book як основний документ графічного образу компанії. Логотип(и) компанії. Для чого дотримуватися правил
  • - Творчість у бізнесі. Погляд художника на брендування ІТ-компанії. Професійна етика та інтелектуальна власність брендингу
  • - Графічний образ події, ініціативи, окремої команди. Лайфхаки та секрети успішності.
  • - як знайти свого дизайнера. типи дизайнерів. співпраця з ними
4
4 МОДУЛЬ. EVENT MANAGEMENT AND SOCIAL RESPONSIBILITY


  • 4.1. Інвестиційна цінність соціальної відповідальності (CSR) компанії в ІТ
    • - Соціальна відповідальність компанії як елемент PR-стратегії
    • - Цінність та окупність соціальних програм компанії
    • домашнє завдання
  • 4.2. Event Management як канал комунікації бренду компанії.
    • - Види подій. Конференції, юзер-групи, communities.
    • - Огляд ІТ-подій України та світу
    • - Цілі подій та їх KPIs
    • - домашнє завдання
  • 4.3. Рецепт успішної події. Lifestory
    • - Зустріч із guest speaker. Історія однієї подіїї
5
5 МОДУЛЬ. BUDGETING, PLANNING AND RESULTS ANALYSIS. KPIs


  • 5.1. Бюджет та планування PR-діяльності
    • - Створення маркетингового плану діяльності
    • - Формування бюджету
    • - як оцінити потенційну ефективність складеного плану
    • - Звітність витрат і аналіз ефективності проведених подій
    • - домашнє завдання
  • 5.2. Аналіз результатів та ефективності Employer Branding'у
    • - інстурументи моніторингу та аналітики PR-ініціатив
    • - фінансова ефективність PR-бюджетів
    • - висновки та коригування планів
6
6 COURSE WORK PRESENTATION: EMPLOYER BRENDING STRATEGY


  • - Презентації студенітв як результат роботи над кейсовими завданнями протягом курсу (за допомогою менторів)
  • - Відгуки викладачів
  • - Вручення сертифікатів та випускний

Рекомендована базова підготовка

Англійська мова на рівні Pre-intermediate.

Досвідчений користувач ПК.

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 675 24 50, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
Хочу подякувати викладачам за надихаючі лекції, за стурукторованість матеріалу та реальні кейси, які ви нам надавали з власного досвіду. Для мене це було найважливіше - допомогло структурувати та розпочати цілісно та структуровано працювати над брендом нашої компанії. Тому дял мене кур був дійсно корисним таприкладним. Дуже дякую за ваші зрозумілі та вичерпні презентації! Все було чудово.
Ірина Соколова
Хочу подякувати викладачам за надихаючі лекції, за стурукторованість матеріалу та реальні кейси, які ви нам надавали з власного досвіду. Для мене це було найважливіше - допомогло структурувати та розпочати цілісно та структуровано працювати над брендом нашої компанії. Тому дял мене кур був дійсно корисним таприкладним. Дуже дякую за ваші зрозумілі та вичерпні презентації! Все було чудово.
МАРІЯ ОЛІЙНИК
Викладач курсів "People Management in IT", "Еmployer Branding in IT" та Курсу ІТ-Рекрутера. Sigma. Tranining manager Дізнатись більше
КСЕНІЯ МЕДИНСЬКА
Викладач курсу "Employer Branding in IT". Lohika. PR Specialist Дізнатись більше
ЛАРИСА ОЛІЙНИК
Викладач курсів "People Management in IT", "Еmployer Branding in IT" та Курсу ІТ Рекрутера. Lohika. Project Manager, Business Process Manager Дізнатись більше
ЮЛІЯ САВ'ЮК
Викладач курсів "Еmployer Branding in IT" та Курсу ІТ Рекрутера. Lohika Romania. Recruiting and PR Team Lead Дізнатись більше
ЯРОСЛАВ ФІЛЕВИЧ
Викладач курсу "Employer Branding in IT". Lohika. Дізнатись більше
КАТЕРИНА ДРОБОТ
Викладач курсу "Employer Branding in IT". MacPaw. PR & Communications Manager Дізнатись більше
ОЛЕКСАНДРА ГОВОРУХА
Викладач курсу "Employer Branding in IT". Ciklum. PR & Communications Manager Дізнатись більше