+380 67 826 62 92

Маркетинг в ІТ компанії - важлива складова успіху, що напряму підтримує функцію Sales / Business Development та забезпечує розвиток бренду компанії. І саме в ІТ компаніях - продуктових чи сервісних - маркетолог послуговується чи не найбільшою кількістю сучасних технологічних інструментів зі сфери martech.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ!!!

На лекції "Інструменти для реалізації маркетингової стратегії в ІТ компанії" ми розглянемо основні інструменти для успішного втілення маркетингової стратегії:
- види та сфери застосування (копірайтинг, SEO, аналітика та інші)
- базовий “мінімальний” необхідний набір
- переваги та недоліки найпопулярніших інструментів та їхні альтернативи
- підказки та рекомендації для застосування

Про спікера:
Наталія Дьомова - Marketing & Business Development Director компанії Leobit. Співзасновниця агенства MARKETECHY, що надає послуги зі стратегічного консультування та маркетингу для технологічних компаній. З 2017 року проводить тренінги з маркетингу та розвитку бізнесу. Досвід роботи у цій сфері - 8 років.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ!!!

Додаткова інформація

Навчальний план

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)