+380 67 826 62 92

Маркетинг - це не декоративна функція, а рушійна сила розвитку бізнесу, яка наповнює та популяризує бренд, а також генерує потенційні продажі. Надто часто маркетинг зводять лише до одного з класичних “P” - просування (promotion), забуваючи про його роль у формуванні продукту чи послуги. Без міцного стратегічного фундаменту та розуміння клієнта просування не дає результатів. Наскільки добре Ви знаєте свого клієнта і як до нього достукатися? Діджитал-канали - найбільш ефективні у сучасному світі, але чи всі ці канали підходять для просування Вашого продукту чи послуги? Чи правильно Ви обираєте і використовуєте маркетинг-інструменти?

На курсі Marketing for Professionals ми розглянемо стратегію та інструменти маркетингу не як “речі в собі”, а як засоби досягнення ключових цілей - впізнаваності бренду та лідогенерації. Досвідчені маркетологи-практики з ІТ-індустрії поділяться важливими для успіху принципами, інструментами, кейсами та висновками. Стратегія, бренд та лідогенерація, діджитал та офлайн, робота з клієнтським ринком та ринком праці. Мінімум теорії, практичні поради, “фішки” та власний досвід.

Почнемо з ролі та завдань сучасного маркетингу на прикладі IT-індустрії, тоді перейдемо до формування стратегії та бренду, персони покупця та контент-генерації, зрозуміємо, що таке корпоративний стиль і для чого він потрібен. Наступним блоком розглянемо діджитал-інструменти та як зробити їх ефективними: SEO, Google Analytics, Google Ads, ремаркетинг, SMM та email-маркетинг. Присвятимо час офлайн-маркетингу, а саме успішній роботі на конференціях.

Авторський курс Юлії Мусаковської, 15+ років у сфері маркетингу, комунікацій та розвитку бізнесу, з них 11+ років в ІТ. Курс призначений для маркетологів з досвідом від 2 років у ІТ-галузі, а також маркетологів зі сфери послуг, які прагнуть мати стратегічне бачення та підсилити свої вміння. Також курс буде корисним для фахівців зі сфери business development (продажі, engagement, account and product management) та інших, які цікавляться тематикою маркетингу.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Marketing Strategy. Brand.
  • Основні задачі маркетингу та еволюція його ролі в ІТ.
  • Складові успішної маркетингової стратегії.
  • Як побудувати цінний бренд в умовах високої конкуренції та інформаційного шуму.
  • Історії успіху та невдач відомих брендів.
2
Customer Decision Journey. Inbound& Outbound Lead Generation.
  • Сучасний цикл продажу - плинний шлях, який контролює покупець.
  • Комунікація з потенційним покупцем на кожному етапі Customer Decision Journey за допомогою маркетинг-інструментів
  • Особливості Outbound та Inbound підходів до генерації потенційних клієнтів.
  • Персона покупця: для чого вона потрібна та як її дизайнити.
3
Visual Brand, Corporate Style. Intro into Content.
  • Розробка бренду та копоративного стилю: з чого почати?
  • Система візуалізації і теорія кольору.
  • Вибір підрядника та організація ефективної співпраці.
  • Помилки брендингу.
  • Впізнаваність бренду та інструменти для її підвищення.
  • Контент-маркетинг як інструмент розвитку бренду.
4
Content Generation. Storytelling.
  • Сторітеллінг - маркетинг майбутнього.
  • Як створии історію, що викликає емоцію.
  • Помилки контент-райтера і як їх уникнути.
  • Контент-стратегія: покроковий алгоритм.
  • Контент-маркетинг vs SEO.
5
Guest Lecture
  • Відео-сторітелінг
6
Web Analytics. Що? Де? Коли? А також: як, чим і що з цим робити:
  • Google Analytics та альтернативи.
  • Налаштування системи аналітики.
  • Збір та аналіз даних.
  • Звіти та візуалізація даних.
7
SEO. Путівник по SEO для непочатківця:
  • Підбір ключових слів
  • Фактори ранжування
  • Оптимізація сторінок та SEO-аудит
  • Лінкбілдінг: внутрішній та зовнішній
  • Інструменти та сервіси
  • Вимірювання та відслідковування
  • Матеріали для подальшого читання
8
Guest Lecture
  • Розвиток творчого мисленння. Брендинг.
9
PPC, Google Ads
Google Ads як один з інструментів лідогенерації для продуктових і сервісних компаній. Як приводити на сайт цільовий трафік і ковертувати його у лідів. Детальніше розглянемо два найпопулярніші типи рекламних кампаній - пошукову і медійну. Пошукова кампанія: Запуск і налаштування.
    • Семантика і підбір ключових слів та “мінус слів”
    • Аналіз даних і планування;
    • Оптимізація кампанії і робота з ключовими показниами якості
10
Banner Ads, Remarketing.
Медійна кампанія:
  • Налаштування реклами у контекстно медійній мережі Google.
  • Оцінка охоплення і ефективності.
  • Як сегментувати і повертати користувачів на свій сайт.
11
SMM
    Чи працює маркетинг в соцмережах для B2B, а також - в яких саме та за яких умов? У наш час, коли постити у мережах уміють мало не всі, на що має звертати увагу досвідчений маркетолог, як виставляти цілі для маркетингу в соцмережах та як вимірювати результати? Ну і звісно, ми також розглянемо тонкощі таргетованої реклами в соцмережах і нові технічні можливості для інтеграції та просування, які пропонують маркетологам різні платформи.
12
Email Campaigns
    Як змінився світ імейл-маркетингу після GDPR та чи залишилося в ньому місце для “холодних розсилок”? Як планувати імейл-кампанії та як пов”язати їх з іншими маркетинговими напрямками для кращого результату? А також: кому, що, як, як часто надсилати, і де полягає межа між кампанією та спамом? Відповіді на ці та багато інших запитань, практичні поради і корисні чеклісти - все це на нашому занятті, присвяченому Email Campaigns.
13
Event Marketing
    Багато компаній бояться, що event marketing “з”їсть” увесь час та бюджет цілої команди маркетингу, ще й не принесе очікуваних результатів. На цьому занятті ми розглянемо різні види подій та обов”язково підберемо варіант, що відповідає потребам і можливостям Вашого бізнесу.
14
Workshop "Marketing Strategy Development"
    Можливість зрозуміти і випробувати себе у ролі маркетолога ІТ-бізнесу. Перехід від теорії до практики - учасники випробують свої навички у розробці бренд-позиціонування та маркетинг-стратегій на основі наданих профайлів компаній.
15
HR Marketing. Internal Communications.
    HR Marketing - що це, чи потрібен він компаніям і коли? Місце HR-маркетингу в екосистемі компанії, його роль у побудові бренду. HR-маркетинг здорової компанії. Внутрішні комунікації - запорука спокійного сну топ-менеджменту.
16
HR Marketing. PR.
    HR Marketing назовні. Як стати помітним, а головне - хорошим роботодавцем в очах інших, що для цього потрібно. Метрики ефективності HRM-зусиль. Зв'язок із зовнішнім світом: роль медіа у побудові репутації компанії.

Рекомендована базова підготовка

Досвід від 2 років у ІТ-галузі (маркетинг, business development) або у сфері послуг.

Знання англійської - intermediate і вище.

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.

ЮЛІЯ МУСАКОВСЬКА

Авторка та викладачка курсу "Marketing for Professionals", Викладачка курсу "Business development"
НАТАЛІЯ ДЬОМОВА
Викладачка курсу "Marketing for Professionals". Leobit. Marketing & Business Development Director Дізнатись більше
ЮРІЙ СТАХ
Викладач курсу "Marketing for Professionals". Skelia. Marketing Team Lead Дізнатись більше
ОЛЕСЯ МАРТИНОВА
Викладачка курсу "Marketing for Professionals". PLVision. Product Marketing Manager Дізнатись більше
ОМЕЛЯН КОРОЛЬ
Викладач курсу "Marketing for Professionals". Waverley Software. Digital Marketing Manager Дізнатись більше
ЛЕСЯ МАНДЗЕВИЧ
Викладачка курсу "Marketing for Professionals". Perfectial. Brand-manager Дізнатись більше