+380 67 826 62 92

Курс по digital маркетингу для керівників та власників бізнесу являє собою системний підхід до питань присутності компанії в онлайн-середовищі, її просуванню і залученню реальних клієнтів.

Для власників бізнесу

для вибору цілей і визначення kpi роботи підрядників або відділу маркетингу

Для маркетологів, бренд-менеджерів, для керівників відділу маркетингу

для налаштування інструментів та побудови стратегії просування

Також, ви дізнаєтеся, як визначити цілі сайту і вибрати платформу для його створення, які інструменти і канали використовувати і як налаштувати воронку продажів саме для вашого типу бізнесу.

Курс створений на практичному досвіді Романа Никулишина, маркетолога-практика, СЕО та засновника маркетинг агенства AdVerto з 7 річним досвідом роботи в e-commerce. Детальніше про Романа

Курс бере участь у проекті LITS-mama.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Introduction. Осови розуміння Інтернет маркетингу. Що таке DIGITAL MARKETING та для чого керівникам бізнесу розуміти його. Як працює інтернет та сайти, що таке сервер, хостинг та домен зрозумілою мовою – відповіді на питання. Як купити місце на хостингу, де знайти хостинг, як зареєструвати доменне ім'я
2
Джерела трафіку Introduction або звідки приходять ваші клієнти? Робимо огляд Пошукових систем / Соц мереж (усіх актуальних на Укр Ринку) / Партнерки / Нативка / Блогери. Говоримо про те, як розвивати сторінки в соц мережах, які інструменти використовуються для просування сторінок. Оглядаємо білі та чорні методи і як не дати себе надурити. Також оглядаємо види контенту для соц мереж та корпоративних сторінок
3
Додаткові канали залучення клієнтів. Знайомимось з нативною рекламою, маркетплейсами та рекламою на форумах. Основи PR, роботи з блогерами, мейл маркетингу
4
Визначаємо ціль вашого сайту та розглядаємо які бувають типи сайтів. Як вибрати правильну платформу під свій проект. Визначаємо типи сайтів за цільовим використанням та на яких платформах їх варто робити, огляд можливостей різних CMS (Content management Systems). Розглядаємо особливості: Wordpress / OpenCart / Shopify / Presta Shop / Drupal / WIX та інших інструментів для створення лендінгів. Що потрібно знати Digital маркетологам про них для роботи з рекламою
5
Стандарти якості веб сторінки та головні принципи в роботі контент менеджерів соц мереж. На цій лекції ми опишемо ОБОВ'ЯЗКОВІ вимоги до будь-якої веб сторінки чи бізнес сторінки у соц мережі. Пояснимо керівникам яким чином вони зможуть проконтролювати компетентність підрядників та якість робіт по розробці сайту чи веденню соц мережі. Якщо точніше - тут будуть стандарти по створенню та налаштуванню веб сторінок та (узагальнена) best practice по веденню сторінок у соц мережах
6
Реклама у медійній мережі Google / Facebook / Instagram. Які види реклами за контентом та ціллю є доступні в Google та Facebook мережах. Коли найкраще використовувати кожен з видів реклами і для чого
7
Аналітика та основні KPI в Digital Marketing Огляд інструментів аналітики та основних показників (KPI). Розказуємо яким чином збирається інформація з сайту та соц мереж
8
Аналіз ринку та портрет Цільової аудиторії. Розказуємо як малювати портрет клієнта і що з ним робити, знайомимося з інструментами : Keyword Planner / Display Planner / Facebook Audience insight
9
Як уникнути помилкових рішень про зміни дизайну на сайті - Аналіз поведінки користувачів. Як збирати інформацію про поведінку юзерів та правильно її використовувати. Говоримо про такі інструменти як Crazy Egg, Hot Jar
10
Фінанси в Digital Marketing. Вивчимо як розрахувати рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS). Навчимось розраховувати рекламний бюджет та створимо фінансовий калькулятор прибутковості реклами для бізнесу
11
Методи підняття продажів в Ecommerce та робота з утриманням і поверненням клієнтів. Розглядаємо основні показники, що впливають на рентабельність e-commerce бізнесу та розбираємось що впливає на них, Retention - робота з CRM (повернення клієнтів + upsale), Cross selling, Кинуті корзини, Термін життя клієнтів
12
Звіти по Digital Marketing для керівників, як їх правильно розуміти і приймати правильні рішення. Огляд основних звітів, як правильно їх трактувати, звідки їх можна отримати? Стратегія та маркетинг-план.

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.

РОМАН НИКУЛИШИН

Автор та викладач курсу "Digital Marketing для керівників"
МАЙЯ ІГІСІНОВА
Викладач курсу Digital Marketing . LITS . Head of Marketing and Sales Дізнатись більше