+380 67 826 62 92

Анонсуємо мегаперспективний курс!

LITS спільно із SoftServe та BA Community розробляє новий курс бізнес аналізу.

Бізнес аналіз для стартапів – курс, який орієнтований на бізнес аналітиків з досвідом, що хочуть прокачати свої скіли у професії і відчути роботу бізнес аналітика на практиці.

Практичний курс, на якому розглядатимуться тільки реальні кейси. На лекціях з вами до гвинтика розберуть роботу бізенс аналітика та поетапну роботу необхідну для розвитку стартапу. Разом з ментором ви будете пропрацьовувати техніки так, щоб ця система запрацювала і не залишилось зайвих деталей.

Ближче до конкретики. На вас чекатиме команда, формована зі студентів, проект та ментор, що буде допомагати вам на практичних заняттях. На курсі ви ґрунтовно опрацюєте найважливіші аспекти створення стартапу:

  • - Управління зацікавленими сторонами - чому їх потрібно аналізувати та які техніки для цього використовувати.
  • - Аналіз маркету.
  • - Вимоги. Як найефективніше їх виявляти.
  • - Визначення скоупу – типи скоупів, затвердження скоупу, техніки по визначенню меж рішення, управління змінами. Контексна діаграма і Use Case діаграма
  • - Change management
  • - MVP
  • - Story mapping.
  • - Моделювання - що це і для чого. UML vs BPMN.
  • - Пріоритизація вимог – які техніки можуть бути застосовані для визначення пріоритетів вимог.
  • - Assumptions and Constraints, Business Rules
  • - Use case description.
  • - Vision and Scope Document.

Інформація, вивчена на цьому курсі, буде вашою перевагою для розбудови успішного стартапу.
Бізнес аналіз для стартапів – курс, який орієнтований на бізнес аналітиків з досвідом, що хочуть прокачати свої скіли у професії чи запустити власний стартап.

Курс ще знаходиться в розробці, як і детальний план навчання. Але дуже скоро уся детальна інформація з’явиться на цій сторінці.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Вступ до курсу, організація роботи, ознайомлення з проектами, поділ на групи.
2
Value Proposition, Customer Jobs, pains, gains.
3
VALUE MAP: PRODUCTS & SERVICES, PAIN RELIEVERS, GAIN CREATORS.
4
Elicitation. Interview. Surveys.
5
Business Model Canvas. Overview. Channels, Customer Relationships, REvenue Streams.
6
Business Model Canvas. Overview. Key Resources, Key Activities, Key Partnerships, Cost Structure.
7
Vision board. Problem - Solution. Market analysis.
8
Scope Modeling with all techniques.
9
MVP. Story mapping , Prioritization. POC, Rodmap

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)

Анна Мазуренко
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". Zoot Enterprises Ltd . Senior Business Analyst Дізнатись більше
ІРИНА КРЮЧКОВА
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". SoftServe. Дізнатись більше
КАТЕРИНА КАЗМІРЧУК
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". SoftServe. Business analyst Дізнатись більше
НАТАЛІЯ ПЕТРИШАК
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". SoftServe. Business analyst Дізнатись більше
МАРТА КУШЛИК
Викладачка курсу "Основи бізнес аналізу". SoftServe. Business Analyst Дізнатись більше
ДІАНА ЖАНКО
Викладач курсу "Бізнес аналіз для стартапів". SoftServe. Business analyst Дізнатись більше