*Курс проводиться онлайн
Останнім часом світ стрімко змінюється. Що було актуальним кілька років тому, сьогодні стає застрарілим. Змінюються продукти, підходи компаній до бізнесу, змінюються і самі клієнти.
Клієнти стають вибагливішими в своїх очікуваннях до компаній та їх сервісу. Їх уже не влаштовує просто купити продукт - вони хочуть отримати унікальний, персоналізований сервіс. І вибирають уже не лише за властивостями продукту, його ціною, але й за унікальністю отриманого сервісу.
Customer Experience Management - це перший в Україні курс, розроблений з метою донести важливість клієнтського досвіду у бізнесі та його впливу на фінансові показники компанії.Курс
призначений для керівників компаній, які вірять, що щасливий та задоволений
клієнт - це шлях до успіху компанії. Також він може бути корисним для тих, хто
працює у напрямках Business Development чи Business Enablement, керівникам
відділу маркетингу, бренд менеджерам, а також всім, хто має стосунок до
створення та дизайну клієнтського досвіду в компанії.
Курс складається з 8 лекцій, які висвітлюють усі важливі етапи впровадження фокусу на клієнта та клієнтський досвід. Ми розглянемо підходи до створення стратегії клієнтського досвіду, впровадження клієнтського фідбеку та методів реагування, важливість ролі працівника та основні кроки трансформації компанії у клієнтоцентричну.
Для чого це Вашій компанії?
1. Прагнете, щоб клієнти купували більше, незважаючи на ціну?
2. Хочете отримати нових клієнтів?
3. Хочете, щоб ваш бізнес вийшов на цілком новий рівень партнерських стосунків з клієнтом?
Курс Customer Experience Management - це ваш крок до впровадження клієнтоцентричної культури, яка допоможе втримати існуючих клієнтів, збільшити кількість їх повторних покупок і отримати нових клієнтів завдяки рекомендаціям існуючих.