+380 67 826 62 92

*Курс проводиться онлайн

Останнім часом світ стрімко змінюється. Що було актуальним кілька років тому, сьогодні стає застрарілим. Змінюються продукти, підходи компаній до бізнесу, змінюються і самі клієнти.

Клієнти стають вибагливішими в своїх очікуваннях до компаній та їх сервісу. Їх уже не влаштовує просто купити продукт - вони хочуть отримати унікальний, персоналізований сервіс. І вибирають уже не лише за властивостями продукту, його ціною, але й за унікальністю отриманого сервісу.

Customer Experience Management - це перший в Україні курс, розроблений з метою донести важливість клієнтського досвіду у бізнесі та його впливу на фінансові показники компанії.

Курс призначений для керівників компаній, які вірять, що щасливий та задоволений клієнт - це шлях до успіху компанії. Також він може бути корисним для тих, хто працює у напрямках Business Development чи Business Enablement, керівникам відділу маркетингу, бренд менеджерам, а також всім, хто має стосунок до створення та дизайну клієнтського досвіду в компанії.

Курс складається з 8 лекцій, які висвітлюють усі важливі етапи впровадження фокусу на клієнта та клієнтський досвід. Ми розглянемо підходи до створення стратегії клієнтського досвіду, впровадження клієнтського фідбеку та методів реагування, важливість ролі працівника та основні кроки трансформації компанії у клієнтоцентричну.

Для чого це Вашій компанії?

1. Прагнете, щоб клієнти купували більше, незважаючи на ціну?

2. Хочете отримати нових клієнтів?

3. Хочете, щоб ваш бізнес вийшов на цілком новий рівень партнерських стосунків з клієнтом?

Курс Customer Experience Management - це ваш крок до впровадження клієнтоцентричної культури, яка допоможе втримати існуючих клієнтів, збільшити кількість їх повторних покупок і отримати нових клієнтів завдяки рекомендаціям існуючих.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Lecture 1. Company’s Vision, Mission and Values. Your Ideal Customer.
2
Lecture 2. Why is Customer Experience Important? Customer Experience Strategy.
3
Lecture 3. Employee Hero and Their Experience. Is it Crucial for Good Customer Experience?
4
Lecture 4. Customer Journey and Empathy. Step into Your Customer’s Shoes.
5
Lecture 5. Do You Know What Customer Experience You Deliver throughout the Journey? – Measure It! Three Types of Measurements.
6
Lecture 6. Win/Loss analysis. How to Know the Reasons Why You Won or Lost.
7
Lecture 7. NPS and Other Types of Customer Feedback. How to React?
8
Lecture 8. Customer Experience Improvement and Digital Experience. First Step to Becoming Customer-Centric.

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 826 62 92, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.

ХРИСТИНА УРБАНОВИЧ

Автор курсу "Customer Experience Management"