+380 67 826 62 92

Курс Business Development від LITS BDA School відтепер оновлено - з урахуванням попереднього досвіду та відгуків наших учнів.

Чекаємо всіх, хто працює у business development – корпоративній стратегії, маркетингу, продажах, енґейджменті та аккаунт менеджменті – оцінити на власному досвіді нову, більш концентровану та ще якісніше організовану програму навчання.

Курс розділено на два модулі, які в сукупності формують цілісну систему знань.
Тривалість кожного модуля - 10,5 годин
5 лекцій + воркшоп

Без розуміння кожного компонента цієї системи неможливий і процес побудови і розвитку бізнесу компанії, саме тому ми унеможливили вибір окремого модуля. Але повірте, кожна тема буде цікавою і корисною для абсолютно всіх відвідувачів.

На завершення обох модулів буде проведено 3-годинні воркшопи для закріплення знань на практиці. Якість викладання цього всіма улюбленого курсу залишається незмінною. З більшістю викладачів випускники LITS BDA School вже знайомі. А ті, з ким Ви побачитесь уперше, принесуть новий та свіжий погляд на головний предмет наших досліджень та обговорень – успішний продаж IT сервісів. З нетерпінням чекаємо Вас на навчанні.

Директор BDA School LITS, Орися Скляр."

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Модуль 1.Strategy and Marketing
В першому модулі ми розглянемо такі важливі питання для кожного бізнесу, як стратегія та моделювання, поговоримо про загальний стан ІТ галузі в Україні, поглянемо на історичний екскурс і тренди, визначимо завдання стратегії, основи та інструменти стратегічного аналізу. Оскільки Стратегія і Маркетинг є нерозривно пов’язані, в цьому ж модулі ми проаналізуємо тенденції ринку, клієнтів, різницю між продажем продуктів за послуг, заглибимося в поняття бренду та методи його просування, поговоримо про стратегію брендінгу, визначення цільової аудиторії і портрет цільового клієнта. Модуль буде підсумовано на розширеному практичному воркшопі, де студенти зможуть на практиці використати знання, отримати відповіді на усі запитання, та спробувати свої сили в стратегічному плануванні, розробці корпоративної та маркетинг стратегіях.
2
Модуль 2.Sales and Engagement
Структура модуля створена так, аби познайомити студентів з усіма можливими видами продажу, типами сейлз менеджерів, та посад, що супроводжують весь сейлз процес. Як правильно писати пропрозиції, що продають? Хто такі engagement managers? Чи потрібно суміщати проектних керівників і аккаунт менеджерів? В ході модуля буде детально обговорено кожен з видів продажу, особливості і нюанси, які можуть чекати вас в переговорному процесі, як переконувати клієнта підписати контракт, і ще багато іншого.
В кінці курсу буде проведено ще один розгорнутий воркшоп, що підсумує знання отримані в ході всього курсу.

Рекомендована базова підготовка

Досвід роботи в ІТ. Розуміння ІТ ринку.

Досвідчений користувач ПК

Поширені запитання (FAQ)

1
Як зареєструватись на курс?
На сторінках діючих курсів є кнопка "Стати студентом", яка дозволяє Вам залишити заявку. Як тільки заявка буде надіслана, Ви отримаєте листа на Вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями, і наш адміністратор незабаром з Вами сконтактує в телефонному режимі.
2
А що, як я не отримав лист-підтвердження?
Якщо таке сталося, Ви, мабуть, неправильно заповнили форму. Зателефонуйте до адміністратора за номером +380 67 675 24 50, і це питання ми обов’язково вирішимо першочергово.
НАЗАР НАЛИВАЙКО
Викладач курсу "Стратегічне управління проектами". ELEKS. Account Manager Дізнатись більше
ВІКТОР ГАЙДІН
Викладач курсу "Business Development". Intellias. VP Sales and Marketing Дізнатись більше
ДЕНИС ПРИЛУЦЬКИЙ
Викладач курсу "Business development". Perfectial. Head of PMO Дізнатись більше
ОРИСЯ СКЛЯР
Викладач курсу "Business Development". zozoola. CEO & Founder Дізнатись більше
МАР'ЯНА ГОРЛАЧ
Викладач курсу "Business development". ELEKS. Head of Engagement Дізнатись більше
ЮЛІЯ МУСАКОВСЬКА
Викладач курсу "Business development". PLVision. ​Сhief Marketing Officer Дізнатись більше