+380 67 826 62 92

Анонсуємо мегаперспективний курс!

LITS спільно із SoftServe та BA Community розробляє новий курс бізнес аналізу.

Бізнес аналіз для стартапів – курс, який орієнтований на бізнес аналітиків з досвідом, що хочуть прокачати свої скіли у професії і відчути роботу бізнес аналітика на практиці.

Практичний курс, на якому розглядатимуться тільки реальні кейси. На лекціях з вами до гвинтика розберуть роботу бізенс аналітика та поетапну роботу необхідну для розвитку стартапу. Разом з ментором ви будете пропрацьовувати техніки так, щоб ця система запрацювала і не залишилось зайвих деталей.

Ближче до конкретики. На вас чекатиме команда, формована зі студентів, проект та ментор, що буде допомагати вам на практичних заняттях. На курсі ви ґрунтовно опрацюєте найважливіші аспекти створення стартапу:

  • - Управління зацікавленими сторонами - чому їх потрібно аналізувати та які техніки для цього використовувати.
  • - Аналіз маркету.
  • - Вимоги. Як найефективніше їх виявляти.
  • - Визначення скоупу – типи скоупів, затвердження скоупу, техніки по визначенню меж рішення, управління змінами. Контексна діаграма і Use Case діаграма
  • - Change management
  • - MVP
  • - Story mapping.
  • - Моделювання - що це і для чого. UML vs BPMN.
  • - Пріоритизація вимог – які техніки можуть бути застосовані для визначення пріоритетів вимог.
  • - Assumptions and Constraints, Business Rules
  • - Use case description.
  • - Vision and Scope Document.

Інформація, вивчена на цьому курсі, буде вашою перевагою для розбудови успішного стартапу.
Бізнес аналіз для стартапів – курс, який орієнтований на бізнес аналітиків з досвідом, що хочуть прокачати свої скіли у професії чи запустити власний стартап.

Курс ще знаходиться в розробці, як і детальний план навчання. Але дуже скоро уся детальна інформація з’явиться на цій сторінці.

Додаткова інформація

Навчальний план

1
Vision board. Аналіз маркету, теми.
2
Класифікація вимог – що таке бізнес вимоги, вимоги зацікавлених сторін, вимоги до рішення та до переходу.
3
Управління зацікавленими сторонами – чому нам потрібно аналізувати зацікавлених осіб, які техніки.
4
Виявлення вимог – як найбільш ефективно виявляти вимоги.
5
Визначення skope – типи, затвердження, техніки по визначенню меж рішення, управління змінами. change management.
6
MVP.
7
Story mapping.
8
Value proposition and business model canvas.
9
Контексна діаграма і Use Case діаграма.
10
Моделювання – що таке моделювання, для чого моделювати. UML vs BPMN.
11
Функціональна декомпозиція вимог.
12
Пріоритизація вимог – які техніки можуть бути застосовані для визначення пріоритетів вимог.
13
Нефункціональні вимоги.
14
Use Case description.
15
Vision and Scope Document.
16
Assumptions and Constraints, Business Rules чому припущення, обмеження та бізнес правила важливі для бізнес аналітика.

Рекомендована базова підготовка

Поширені запитання (FAQ)

Анна Мазуренко
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". Zoot Enterprises Ltd . Senior Business Analyst Дізнатись більше
АННА СТРЕЛЬЧУК
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". SoftServe. Business Analyst Дізнатись більше
ОКСАНА МИХАЙЛЮК
Викладач курсу "Основи бізнес аналізу". SoftServe. Senior Business Analyst Дізнатись більше