+380 67 826 62 92

У сучасному ІТ світі всі розуміють важливість відділу продажів, який добре функціонує, і приводить клієнтів для своєї компанії.

Але важливо не просто продати. Важливо продати те, що потрібно, кому потрібно, в тому обсязі, в якому потрібно, а також прогнозовано і передбачувано.

Спробуємо розібратися, хто такі продавці ІТ і як правильно побудувати ефективну команду. Також поговоримо про те, чи працює mass mailing, що робити на LinkedIn, як не боятися холодних дзвінків. Які бувають канали надходження клієнтів? Що таке marketing/leadgen campaign? І ще багато іншого.

Будемо вчитися в максимально практичному руслі 11 ЛЮТОГО на воркшопі Орисі Скляр у LITS BDA School.


ВАРТІСТЬ - 2000 грн. Кількість учасників - до 20.

СПІКЕР - Orysya Sklyar - Понад 8 років досвіду в IT, 4 з яких на керівних посадах в відділах Marketing & Sales, в минулому Head of Sales Operations компанії ELEKS. Зараз CEO компанії Zozoola, основним напрямком діяльності якої є пошук клієнтів для українських ІТ компаній, консультування з питань побудови процесу продажів, аудит sales процесів. На сьогоднішній день співпрацює з більш, ніж 10-ма IT компаніями України різних розмірів, напрямків і форм. Бізнес-тренер з питань продажу.

Реєстрація: https://goo.gl/KHMTsJ

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ТЕМИ, ЩО РОЗКРИЄМО ПІД ЧАС ВОРКШОПУ:

  1. Основний “хребет” бізнесу - зв’язка Стратегія - Маркетинг - Продажі - Делівері. Без якої інформації “згори” не може успішно існувати жоден sales відділ. Чому продажі не закінчуються в момент підписання контракту?
  2. Які типи сейлів існують? Lead Generation, Presales, BizDev, Sales Manager, Client Partner Sales Representative - хто всі ці люди?
  3. Канали надходження клієнтів. Чи буває варіант “він сам прийшов”?
  4. Що таке lead generation? Чи може існувати компанія без lead generation?
  5. Що таке lead. Кваліфікація лідів. Хто, як і навіщо має кваліфікувати лідів.
  6. Холодні дзвінки, emails. Що ми робимо на LinkedIn? Практичні кейси.
  7. Campaigns. Що це таке? Як планувати і втілювати в життя лідогенераційні кампанії? Метрики, звіти і плани. Практичні кейси.
  8. Як побудувати процес, якщо команда Sales&Marketing - це 1-2 людини?
  9. Onsite sales/ Sales reps. - манна небесна? Як працювати з іноземними сейлами.
  10. KPIs, метрики.

Зверніть увагу, що опосередковано будемо зачіпати теми engagement, написання пропозиції, ціноутворення, переговорів, “закривання” продажу. Проте ці теми не є основним фокусом для цього воркшопу.