+380 67 826 62 92

Унікальна можливість ближче познайомитися з Миколою Тимчаком, Frontend developer-ом, фрілансером, викладачем курсу "LITS4teens".

Миколо, ти викладаєш на курсі LITS4teens, а чи можеш пригадати себе у підлітковому віці, як проводив свій час?

В 14 річному віці я цілий червень провів, бавлячись в комп’ютерну гру, аж поки мені не захотілось спробувати зайнятись фрілансом. Звичайно тоді програмувати як так я не вмів, хоча базові знання по html і CSS в мене були, згодом вступивши до Львівської Політехніки, я продовжував навчатися, адже мені не вистачало фундаментальних знань. Я вчився разом із талановитими людьми, комунікація з якими також сприяла моєму розвитку. На другому курсі, зібравши круту команду, я спробував зробити свій стартап, далі працював з дніпропетровською командою, а зараз працюю на стартап в Каліфорнії, суть якого полягає в тому, що творчі люди - виконавці, художники - можуть отримувати бонуси від своїх шанувальників для подальшого просування та можливості працювати над своєю творчістю.

Що ти можеш сказати про викладання на дитячому напрямку навчання?

Для мене це неабиякий челендж, раніше я сам пробував записувати відеолекції, безумовно, це дало мені поштовх в цьому напрямку, крім того відповідальність перед дітьми змушує мене щоразу рухатись вперед і розвиватись, опановуючи нові рівні та скіли.

Як зробити подачу матеріалу максимально доступною і цікавою для дітей?

Менше розмов, більше дій, я хочу налаштувати дітей на те, щоб вони могли працювати самостійно, шукати рішення проблеми, а я в свою чергу всіляко допомагатиму та скеровуватиму їх.

Якщо говорити про натхнення, що тебе надихає в роботі?

Насамперед, відчуття, що ти створюєш те, що потрібно людям. Приємно бачити, що долучаєшся до створення чогось дійсно значущого, а саме продукту, який допомагає вирішити проблеми багатьох людей. Це не тільки слугує натхненням, а й здається і є тим мотивуючим фактором, задля чого ми всі працюємо і розвиваємо ІТ індустрію.

Як змусити себе працювати?

Не варто себе змушувати, хоча раніше таке траплялось і зі мною, слід пам’ятати, що це може перерости в нерушиму стіну. Варто підходити до завдань не як до важкої роботи, а як до інтелектуальної праці, тобто не work hard, а work smart.

По закінченню курсу чого досягнуть діти із набутими знаннями?

Вони зможуть продемонструвати перший проект в своєму портфоліо, а також отримають необхідні навики для роботи із новими сучасними фреймворками та з GitHub, сподіваюсь, це слугуватиме поштовхом для того, аби далі працювати і розвиватися в обраному напрямку.

Що ти можеш сказати своїм теперішнім і майбутнім студентам курсу LITS4teens ?

Перш за все, цей курс необхідний для того, аби діти не витрачали часу, освоюючи щось не потрібне, адже якщо у вас є ідеально зроблена робота, яка нікому не потрібна – це тільки зайва трата часу, проте якщо бракує фундаментальних знань – ви будете дуже довго йти до своєї мети. Навчання у кваліфікованих фахівців в LITS допоможе вам розібратися як і що слід робити, аби в майбутньому стати успішним.

Чи матимуть випускники дитячого проекту LITS4kids перевагу над іншими при працевлаштуванні на роботу в ІТ компанії?

Ці діти раніше почали, а отже, вони раніше прийдуть до досягнення своєї мети. Тобто вони зможуть стати тими 23-річними сініорами, про яких вже зараз говорять. Вірю, що ці діти, обираючи правильний шлях, раніше почнуть робити класні проекти на рівні кваліфікованих спеціалістів. В Україні існує багато талановитих людей, які тримають рівень ІТ індустрії, думаю з нашим курсом цих талантів стане більше.