+380 67 826 62 92

Кожна компанія марить лояльними працівниками.

Саме тому керівники різних напрямів проговорюють це питання на мітингах і річних стратегічних сесіях, впроваджуються різні мотиваційні програми, влаштовують грандіозні новорічні вечірки і запрошують професійних тренерів до корпоративних спорт-залів.

Однак, часто навіть це не спрацьовує. Можна припустити багато причин, чому власне так відбувається і, мабуть, кожна з них матиме сенс. Однак, щоб зменшити ризики інвестування «не в ту» програму лояльності чи мотиваційну фічу, пропоную зібратися на ще один мітинг і обговорити кілька питань:

Спершу важливо визначити, що саме Ви вкладаєте у поняття «лояльність».
Бо лояльність – вона як щастя – кожен її прагне, але розуміє по-своєму. Обговоріть, які саме складові включає саме ваша корпоративна лояльність, які дії чи бездіяльність у якому напрямі демонструє ваш ідеально-лояльний працівник, у якій поведінці ця лояльність виявляється.

Після цього уважно перегляньте отриманий список і проаналізуйте, що з цього ви можете реалістично очікувати від своїх колег? Адже нереалістичні очікування ви теж, обов'язково включите у свій список: «бути щирим поціновувачем саги “Зоряні війни”», «бути на зв'язку 24\7», «підтримувати абсолютно усі ініціативи та процеси компанії» - потрібно виключити одразу.

Створіть портрет свого працівника.
Проаналізуйте тих людей, які зараз працюють з вами. З'ясуйте для себе, хто він такий: що він цінує найбільше? Які цінності сповідує? Що бачить довкола себе? Що з інформаційного простору сприймає? Що насправді думає і почуває? Що говорить і як діє? Чого боїться і що його тривожить? До чого прагне, чого хоче досягнути, про що мріє?

Зіставте створений портрет з очікуваннями щодо лояльності. І знову поставте запитання чи ваші очікування є реалістичними.
Якщо так, тоді наступне:

Сформуйте повідомлення про ті переваги, що їх почують і сприймуть ваші працівники (існуючі чи потенційні).
Знаючи як діють, що цінують, чого бояться та прагнуть ваші працівники – ви можете сформувати відкоригувати свої програми і повідомлення, які транслюєте. Обрати відповідні канали комунікації (як внутрішньої, так і зовнішньої). Ще раз проаналізуйте як ви можете транслювати ваші цінності (візуально, текстово, аудіально) через які носії (сувенірка, подарунки на Дні народження і свята, позиціонування у соцмережах тощо) і на яких платформах.

Звісно, пам’ятайте про процеси і правила компанії. Те, що ви впроваджуєте, і те як про це комунікуєте, як будуєте внутрішню структуру і комунікацію з вищим керівництвом – є важливим складником задоволеності і залученості співробітників.

І, якщо чесно, усе це можна звести до одного речення: лояльні працівники є у тієї компанії,якою вони пишаються. Тому пам’ятайте про цінності, потреби почуття міри, здоровий глузд і повагу.